Spring navigation over

Spuling og TV inspektion i Rø, Nylars og Lobbæk

Entreprenøren Leif M. Jensen A/S påbegynder og udfører spuling og TV-inspektion af kloak i Rø i uge 40 til 41 efterfølgende Nylars og Lobbæk efter efterårsferien uge 42. Vi udfører arbejdet, der startes i Rø i uge 40 til 41 efterfølgende Nylars og Lobbæk efter efterårsferien uge 42. Arbejdet er en del af vores indsats for at vedligeholde kloakledningerne og planlægge renoveringsarbejde.

Forebyggelse af evt. gener
Vi gør opmærksom på, at rensningen foretages via højtryksspuling, hvilket kan medføre mindre gener i form af opstigende vand i kloaksystemet med tilhørende stikledninger. Du kan forebygge gener fra spulingen ved at gøre følgende:

Løft dækslet på rensebrønd
Ved spuling kan der opstå et tryk i kloakledningerne. Hvis du har en rensebrød ved din ejendom, så kan du begrænse trykket ved at løfte dækslet.

Afdæk gulvafløb
Placér aviser eller lignende på gulvafløbet og læg en tung genstand ovenpå

Luk toiletsæder
Slå toiletsædet ned og placér gerne et klæde mellem bræt og kumme. Læg eventuelt en tung genstand ovenpå.

Hæld vand i afløbet
Hvis vandet suges ud af vandlåsen, kan det medføre lugtgener, som kan afhjælpes ved at hælde vand i afløbet.

Spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til arbejdet, skal du kontakte:

Leif M. Jensen A/S
Tlf.: 4396 1566 – tast 1