Elsker du også spildevand? Eller synes du måske bare, at dine børn fortjener at vokse op med rent vand i hanerne?

Efterlysning: Forbrugerrepræsentanter til bestyrelserne i Bornholms Vand A/S og Bornholms Spildevand A/S.

De bornholmske forbrugere har deres egne repræsentanter i bestyrelsen for Bornholms Vand A/S og Bornholms Spildevand A/S – og har dermed indflydelse på, hvordan vi på Bornholm for eksempel håndterer spildevand og sikrer, at der er rent drikkevand i hanerne.  Bornholms Vand A/S og Bornholms Spildevand A/S er datterselskaber i Bornholms Energi & Forsyning.

Har du tid, lyst og interesse i vand, spildevand og bestyrelsesarbejde, så stil op til det kommende valg af forbrugerrepræsentanter i Bornholms Vand A/S eller Bornholms Spildevand A/S’ bestyrelser.

Valget finder sted fra den 1. december til den 17. december og inden da, skal vi finde fire kandidater til to bestyrelsesmedlemmer og to suppleanter.

Hvem kan stille op?
Du skal være over 18 år
Du skal anbefales af 10 personer (stillere), som er myndige, er kunder ved Bornholms Vand A/S eller Bornholms Spildevand A/S, og som ikke er en del af din husstand.

Sådan gør du
Registrer dit kandidatur på vores valgportal, som du finder et link til her. kom videre til valgportalen her

Vigtige datoer
Fra den 8. oktober til og med 1.november kan du registrere dit kandidatur på portalen. Selve valget finder sted fra den 1. til den 17. december.