Spring navigation over

Sådan logger du på minForsyning

minForsyning giver dig en lang række muligheder for at komme tættere på dit forbrug, sætte forbrugsalarmer op, få aktiveret e-mail notifikationer og f.eks. tilmelde dig til BetalingsService, MobilePay eller...

 

 

Du kan vælge at logge in med enten NemID eller med e-mail. Og inden længe bliver det også muligt at logge ind med MitID. Har du spørgsmål eller behov for hjælp, så sms'er eller ringer du bare 5690 0000.

 

 

Du logger ind med NemID på samme måde som på andre hjemmesider, der benytter NemID som f.eks. e-boks.dk eller din netbank.

 

 

 

 

For at få adgang til minForsyning, skal du oprette dig som bruger.

 

 

 

1) Du indtaster din e-mailadresser, trykker send.

2) Du modtager en aktiveringskode pr. e-mail. Den skal du indtaste. (E-mailen er sendt fra noreply@kmd.dk)

 

Nu ved minForsyning, hvem du er.

 

Nu skal du så etablere en kobling mellem din bruger og dine kundeforhold. Tilknytningen skal kun ske første gang du logger på. Derefter skal du blot logge på med NemID.

 

 

 

 

Nogle får leveret både vand, varme, strøm og håndteret deres spildevand hos os. Måske har du kun to kundeforhold - f.eks. strøm og spildevand. Det er meget forskelligt om, man skal oprette 4-3-2 eller 1 kundeforhold.

 

For hvert kundeforhold er der allerede oprettet et kundenummer og en aktiveringskode. Disse oplysninger finder du øverst til højre på din seneste regning/dine seneste regninger.

 

Har du et sommerhus eller en anden adresse med et aktivt kundeforhold, kan du også tilknytte det til dit login. 

 

Bemærk. Hvis du tidligere har brugt NemID i vores gamle minForsynings løsning til din vand- eller varmemåler, vil de stadig være knyttet til dit login, og du skal ikke tilføje dem igen.

 

Når du trykker på ’tilføj’ hentes og vises de pågældende data, som er tilknyttet denne adresse. Øverst til højre bliver den adresse du har valgt vist:

 

 

Har du forbrug på flere forskellige adresser, kan du klikke på det lille person ikon ved siden af  og tilføje en adresse eller vælge mellem de adresser, du allerede har tilføjet.

 

Hvis du ikke sådan lige kan få adgang til dine seneste regninger eller i tvivl om, hvilke og hvor mange kundeforhold, du har, så tøv ikke. Tag telefonen, rig eller sms til 56 900 000, så finder vi en løsning.

 

 

Ønsker du ikke at logge på med NemID, kan du oprette et login med din e-mailadresse.

 

Er det første gang du logger på, skal du oprette dig som bruger ved at vælge Opret ny bruger på forside.

 

 

Du skal udfylde alle felter og klikke på ”OPRET”.

 

 

Det er vigtigt, at e-mail udfyldes korrekt, da den bruges i kommunikationen fremover.

 

Kodeordet skal du anvende, når du logger ind fremover.

 

Når du har klikket på 'OPRET', vil du få en lille besked om, at Brugeren er oprettet.

 

Herefter modtager du en e-mail med et aktiveringslink, så du kan bekræfte at din e-mailadresse er rigtig - på den måde aktivere dig som bruger.

 

E-mailen bliver sendt fra noreply@kmd.dk og ser ud som nedenstående e-mail.

 

 

Du skal klikke på linket angivet i e-mailen.

 

En ny besked fortæller, at Brugeren er nu aktiveret.

Nu ved minForsyning, hvem du er.

 

Nu skal du så etablere en kobling mellem din bruger og dine kundeforhold. Tilknytningen skal kun ske første gang du logger på. Derefter skal du blot logge på med e-mail.

 

 

 

 

Nogle får leveret både vand, varme, strøm og håndteret deres spildevand hos os. Måske har du kun to kundeforhold - f.eks. strøm og spildevand. Det er meget forskelligt om, man skal oprette 4-3-2 eller 1 kundeforhold.

 

For hvert kundeforhold er der allerede oprettet et kundenummer og en aktiveringskode. Disse oplysninger finder du øverst til højre på din seneste regning/dine seneste regninger.

 

Har du et sommerhus eller en anden adresse med et aktivt kundeforhold kan du også tilknytte det til dit login. 

 

Bemærk. Gamle kundenumre og aktiveringskoder kan fortsat være aktive.

 

Når du trykker på ’tilføj’ hentes og vises de pågældende data, som er tilknyttet denne adresse. Øverst til højre bliver den adresse du har valgt vist:

 

 

Har du forbrug på flere forskellige adresser, kan du klikke på det lille person ikon ved siden af  og tilføje en adresse eller vælge mellem de adresser, du allerede har tilføjet.

 

Hvis du ikke sådan lige kan få adgang til dine seneste regninger eller i tvivl om, hvilke og hvor mange kundeforhold, du har, så tøv ikke. Tag telefonen, rig eller sms til 56 900 000, så finder vi en løsning.

 

 

Glemt kodeord

Hvis du har glemt dit kodeord, kan du på helt normal vis få tilsendt et nyt.