Kundeforhold | Bornholms Energi og Forsyning

Hvad kan vi hjælpe med?

image/svg+xml Ikon_kvadrat_kunde
Kundeforhold

Kundeforhold

Regning

  • En a conto-betaling er et fastsat beløb, der fungerer som forudbetaling for dit forbrug med henblik på en endelig afregning. Et a conto-beløb er dermed et cirka beløb, der beregnes ud fra et skøn omkring dit forventede forbrug, f.eks. på baggrund af tidligere lejeres forbrug.

Flytning

  • Du melder flytning til os ved at indsende flytteformularen.

Opsigelse

  • Nej, ikke nødvendigvis. Det kommer an på, hvor du flytter hen, og hvilke produkter, du vil fortsætte med. F.eks. kan vores el-produkt tages med alle steder i Danmark. Kontakt vores Kundeservice for at høre om mulighederne.

  • Du skal kontakte vores Kundeservice. Du finder kontaktoplysninger og åbningstider herunder.

Afdragsordning

  • Hvis du ikke har mulighed for at betale din regning, er du velkommen til at kontakte vores Kundeservice for en dialog omkring en mulig afdragsordning. 

MinForsyning

Diverse

  • Vi bestræber os altid på at give vores kunder en god og korrekt service. Men vores medarbejdere kan naturligvis også begå fejl. Hvis det skulle ske, vil vi meget gerne høre fra dig. Så vil vi gøre hvad vi kan for at rette op på det. Klik på linket for at se om mulighederne i forbindelse med en klagesag.

  • Du kan enten sende en kontaktformular, som du finder under kundeservice her på hjemmesiden, eller du kan sende en mail til kundeservice@beof.dk med Reg. Nr. og kontonummer, så sender vi dit tilgodehavende hurtigst muligt.

  • Du har ikke mulighed for selv at ændre dit forbrug her på hjemmesiden, men du er altid velkommen til at kontakte kundeservice på 56900000, så ser vi, hvad vi kan gøre.

  • Ring på 56 900 000 eller send en mail på kundeservice@beof.dk, så ringer vi dig op.

  • Du kan tilmelde dig vores SMS-service og få oplysninger om driftsforstyrrelser på Vand, Varme og Spildevand direkte på din mobiltelefon. Bemærk, at du altid kan afmelde SMS-servicen igen.

Disclaimer: Der tages forbehold for evt. fejl, ny lovgivning og løbende ændringer i materialerne i spørgsmål og svar-sektionen (FAQ). Det er derfor at anse som en vejledende funktion, der ikke kan udgøre for rådgivning. Vi bestræber os på at ajourføre materialerne, men hvis du er i tvivl, så kontakt os.